segunda-feira, 21 de fevereiro de 2011

Trovadorismo – Cantigas de Escárnio

Ai dona fea! foste-vos queixar

porque vos nunca louv’en(1) meu trobar(2)

mais ora(3) quero fazer un cantar

en que vos loarei(4) toda via

e vedes como vos quero loar

dona fea, velha e sandia(5)!


Ai dona fea! se Deus me perdon!

e pois havedes(6) tan gran coraçon

que vos eu loe en esta razon,

vos quero já loar toda via;

e vedes qual será a loaçan(7):

dona fea, velha e sandia!


Dona fea! nunca vos eu loei

en meu trobar, pero(8) muito trobei;

mais ora já un bon cantar farei

en que vos loarei toda via;

e direi-vos como vos loarei:

dona fea, velha e sandia!


Juan Garcia de Guilhade

Vocabulário: 1. citar, elogiar; 2. trovar, cantar; 3. agora; 4. louvarei; 5. louca; 6. tendes; 7. louvação; 8. mas.

Nenhum comentário:

Postar um comentário